xXToxicXx

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Cin Svensson - 8 mars 2012 21:58

Jaha, idag så blev man väckt as tidigt för ca 4 st smsade upp mig -.-' det var bara till och gå upp med sig. 

Idag har jag avslutat mitt ena nr så jag har inte kvar det. Jag har bara mitt Comviq nr och smsar,ringer och har 10 gb i surf   


Ja, det har vatt väldigt mycket bråk och väsen m.m För jag fick e as dyr räkning men som tur är klarade jag av de i slut ändan med hjälp av min gamla fostermor som är underbar som bara den!   Tack så jätte mycket att du fixade det här åt mig ! Fett glad för att jag fick den hjälpen! 


Annars skulle jag träffa Sam (killpolare) idag men han kunde inte så ska antagligen träffa honom imorgon om det ens blir av imorgon... Får se vad som händer och sker imorgon... Ohhh, har något som jag skulle göra men vad fan var det jag ska göra imorgon oO eeeeee kommer inte ihåg...... INTE BRA INTE BRA !  


Annars så vet jag inte direkt vad som händer till helgen, ska väl sitta hemma och tråka :'/ </3 Men men är social på sms iallafall :D hehe eller på viber ;)    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa,
nu har jag otroligt nog skaffat mig en blogg,
så här kommer jag skriva om mitt liv och mina dagar,
i hope you like it,
om inte, inte mitt problem ^^
yeah,
iallafall thats me, love it or hate it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards