xXToxicXx

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Cin Svensson - 2 mars 2012 17:00

Den jag alltid kan lita på är min bästis Frida svensson :3 

Det slår ingen <333 Hon är speciell till högsta grad! Visst vi kan verkligen bråka och så som vi gör nu... inget kul ska ni veta att det är :'( För det är gamalt skit som en annan person har sagt till henne så hon har blivit mer en arg på mig :'8 saknar henne så jävla mkt!! Plus den personen bör skämas.... 


Annars så var det mitt hjärta Linus <3 Pratade med honom om inte min bf kunde. 

han ska veta om att jag verkligen äälskar honom och önskar det var han och jag igen.. Men så är det om man krossar någons annan hjärta så djupt och jag var en FUCKING IDIOT som gjorde som jag gjorde emot dig ska du veta och jag ångrar mig djupt mkt ska du veta !!! Kommer ALDRIG ATT FÖRLÅTA MIG SJÄLV!!! ALDRIG !! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa,
nu har jag otroligt nog skaffat mig en blogg,
så här kommer jag skriva om mitt liv och mina dagar,
i hope you like it,
om inte, inte mitt problem ^^
yeah,
iallafall thats me, love it or hate it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards